Colònies d'estiu 2022

De 3r de Primària a 1r d’ESO

Contingut d'interès

On es faran les colònies?

Les colònies es duran a terme a la Casa de Colònies del Rourell (Girona). web de la casa

Quan es faran les colònies?

Començaran el 27 de juny fins al 3 de juliol de 2022.

Places disponibles

Aquest any hi haurà disponible 120 places.

Cost de les colònies

430€ – pagament complet en el moment de la inscripció.

1r i 2n de primària

Es podrà plantejar l’activitat pels alumnes de 1r i 2n de primària en funció de l’avaluació de l’autonomia dels alumnes un cop realitzades les convivències.

Tornem a la normalitat

Aquest any tornem a la normalitat i les famílies tindran la possibilitat de recollir als alumnes a la casa de colònies el diumenge 3 de juliol al matí.

Intruccions per la inscripció

La inscripció i pagament serà a través de la web. Recordeu que les places son limitades i un cop fet el pagament només es procediria a la devolució en el cas que hi hagi llista d’espera i es pugui substituir per una altra inscripció.

En el cas que les places estiguin exhaurides en el moment de fer la inscripció, s’obrirà un formulari per poder apuntar-vos a la llista d’espera. Si alguna persona inscrita es dona finalment de baixa, avisarem a les persones inscrites a la llista d’espera (per ordre d’inscripció).

Aquest any tornem a la normalitat i les famílies tindran la possibilitat de recollir als  i les alumnes a la casa de colònies el diumenge 3 de juliol al matí.

Una vegada confirmades totes les places us enviarem informació detallada sobre el viatge, incloent horaris definitius i el material necessari.

Els i les alumnes estaran organitzats en grups estables reduïts i respectant les mesures de salut i d’higiene vigents. En el cas que hi hagués un positiu en algun grup estable, aquest haurà de tornar.

Recordeu que només podran procedir a la inscripció aquells socis i sòcies que estiguin al corrent de pagament.

Formulari d'inscripció