Colònies d'estiu 2023

De 1r de Primària a 1r d’ESO

Contingut d'interès

On es faran les colònies?

Casa de Colònies Els Refugis (Serinyà). web de la casa

Quan es faran les colònies?

Començaran el 3 de juliol fins al 9 de juliol de 2023.

Places disponibles

Aquest any hi haurà disponible 120 places.

Cost de les colònies

430€ – pagament complet en el moment de la inscripció.

1r i 2n de primària

S’avaluarà conjuntament amb la família l’autonomia dels alumnes un cop realitzades les convivències.

Reunió informativa

Dimecres 26 d’abril, a les 17.15, a l’auditori Anton Ribas.

Intruccions per la inscripció

Recordeu que les places són limitades i un cop fet el pagament només es procediria a la devolució en el cas que hi hagi llista d’espera i es pugui substituir per una altra inscripció.

En el cas que les places estiguin exhaurides en el moment de fer la inscripció, s’obrirà un formulari per poder apuntar-vos a la llista d’espera. Si alguna persona inscrita es dona finalment de baixa, avisarem a les persones inscrites a la llista d’espera (per ordre d’inscripció).

Aquest any tornem a la normalitat i les famílies tindran la possibilitat de recollir als i les alumnes a la casa de colònies el diumenge 9 de juliol al matí.

Una vegada confirmades totes les places us enviarem informació detallada sobre el viatge, incloent horaris definitius i el material necessari.

Recordeu que només podran procedir a la inscripció aquells socis i sòcies que estiguin al corrent de pagament.

Formulari d'inscripció