Avís Legal

El titular del domini https://www.escolaelisabeth.cat és

DADES IDENTIFICATIVES

NIF: F43020536

Carrer Miquel Marti i Pol, 1

43480 SALOU

TARRAGONA

Espanya

info@escolaelisabeth.com

977383851

Aquest avís legal té com a finalitat establir i regular les normes d’ús de el portal web de ESCOLA ELISABETH SCCL.

La utilització d’aquesta pàgina, així com dels serveis que en ella es posa a disposició de l’usuari, suposarà el coneixement i l’acceptació plena i sense reserves de totes i cadascuna de les condicions generals recollides en el present Avís Legal, per la qual cosa l’usuari haurà de ser conscient de la importància de llegir-les cada vegada que visiti aquest portal. El fet d’accedir a aquest web implica el coneixement i acceptació de les següents Condicions Generals pel que es recomana l’usuari la seva impressió o la seva descàrrega i lectura detallada cada cop que accedeixi a aquest web.

CONTINGUTS

La informació que apareix en el portal és la vigent en la data de la seva última actualització.

ESCOLA ELISABETH SCCL es reserva el dret a actualitzar, modificar o eliminar la informació d’aquesta Web, podent limitar o no permetre l’accés a la mateixa, podent fer ús de tal facultat d’efectuar, en qualsevol moment, els canvis i modificacions estimi convenients, podent fer ús de tal facultat en qualsevol moment i sense previ avís. ESCOLA ELISABETH SCCL realitza els màxims esforços per evitar qualsevol error en els continguts que poguessin aparèixer en aquesta web, responsabilitzant-se dels mateixos.

RESPONSABILITAT L’USUARI

L’accés a aquest web és responsabilitat exclusiva dels usuaris. Els riscos derivats de la utilització del web per l’usuari seran al seu únic i exclusiu càrrec.

ESCOLA ELISABETH SCCL no es fa responsable de possibles danys o perjudicis que es poguessin derivar de problemes en el funcionament de l’portal motivats per causes alienes a ella; ni tampoc de danys que puguin ser causats per terceres persones mitjançant intromissions il·legítimes fora del control de ESCOLA ELISABETH SCCL.

L’usuari es compromet a no fer servir el portal, els serveis i continguts posats a la seva disposició amb fins il·lícits, no autoritzats, o fraudulents i / o amb fins diferents als establerts en el present avís legal que poguessin ser lesius de drets i / o interessos de ESCOLA ELISABETH SCCL o tercers.

Està totalment prohibida la publicitat cap a altres llocs web; incloent enllaços a altres pàgines o referències a tercers sense l’autorització expressa dels Administradors d’aquest portal.

ESCOLA ELISABETH SCCL es reserva el dret a impedir o prohibir l’accés a la Web a qualsevol usuari d’Internet que introdueixi en aquesta Web qualsevol contingut contrari a les normes legals o sigui immoral, reservant-se el dret d’exercir les mesures legals que estimi oportunes per evitar aquest tipus de conductes.

DRETS DE PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL

El lloc web, incloent a títol enunciatiu però no limitatiu la seva programació, edició, compilació i altres elements necessaris per al seu funcionament, els dissenys, logotips, text i / o gràfics, són propietat de Solpronet Internet Consulting SL o, si escau, disposa de llicència o autorització expressa per part dels autors.

Els dissenys, logotips, text i / o gràfics aliens a ESCOLA ELISABETH SCCL i que poguessin aparèixer en el lloc web, pertanyen als seus respectius propietaris, sent ells mateixos responsables de qualsevol possible controvèrsia que pogués suscitar respecte a aquests. ESCOLA ELISABETH SCCL autoritza expressament a que tercers puguin redirigir directament als continguts concrets del lloc web, i en tot cas redirigir al lloc web principal de Solpronet.

Per realitzar qualsevol classe d’observació respecte a possibles incompliments dels drets de propietat intel·lectual o industrial, així com sobre qualsevol dels continguts del lloc web, pot fer-ho mitjançant el següent correu electrònic info@solpronet.com.