Formulari 3 – DESISTIMENT

Protecció de Dades RGPDUE 2016/679 – LOPDGDD 3/2018                                                 Ver. 21.3

ESCOLA ELISABETH, SCCL

Finalitat

Recollida de les seves dades amb la finalitat de gestionar i tramitar el dret de desistiment, així com per posar-nos en contacte amb vostè.

Legitimació

La base que legitima el tractament és el compliment de les obligacions legals, conservant les dades fins al termini de prescripció que s’estableix en el Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris.

Destinataris

Les dades podran ser comunicades a les autoritats i administracions públiques sobre la base de les seves competències.

Drets

Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets com s’explica a la Informació addicional.

Informació addicional

Pot consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web: www.botiga.escolaelisabeth.cat