2.1

Formulari 1 – INSCRIPCIONS

Protecció de Dades RGPDUE 2016/679 – LOPDGDD 3/2018                                                 Ver. 21.3

Responsable

ESCOLA ELISABETH, SCCL

Finalitat

Recollida i tractament de les dades sol•licitades, sent aquestes necessàries per atendre la seva petició d’inscripció del seu fill/a a les activitats que organitza el nostre centre, així com contactar amb vostè, pels mitjans indicats en la sol•licitud, atenent a l’interès legítim sobre qüestions referents a la inscripció i per a l’enviament d’informació sobre els nostres productes / serveis que poden ser del seu interès i / o preferència per mitjans electrònics actuals o futurs, sempre que ens autoritzi al seu tractament.

Legitimació

Interès legítim / contractual del tractament per part del responsable per atendre la seva sol•licitud de matriculació.

Consentiment inequívoc i específic atorgat pel propi interessat.

Destinataris

Es cediran dades als tercers que participen en l’execució de les activitats.

Drets

Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets com s’explica a la Informació addicional.

Informació addicional

Pot consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web: www.botiga.escolaelisabeth.cat