Del 8 al 21 de juny. De 15:00 a 17:00

Vaixell de Paper i Campus Multiesportiu

Torna el “Vaixell de Paper”, un servei d’acollida de tarda per poder donar resposta a les necessitats de moltes famílies durant el període de jornada continuada i que s’adreça als nivells d’Educació Infantil de 2n Cicle (Parvulari) i Educació Primària.
Import únic de 65€

És facturarà a través de l’últim rebut de l’any.

Fins el 31 de maig

Famílies interessades en aquest servei.

Dos grups:

• Vaixell de paper pels alumnes de Parvulari (P3, P4 i P5)
  • Campus multiesportiu pels alumnes de primària (1r a 6è)

Els alumnes de parvulari compaginaran activitats pròpies d’una acollida com són jocs, contes, cançons, danses i activitats esportives. Per una altra banda, els alumnes de primària gaudiran d’activitats lúdiques i esportives a l’exterior.

Les famílies interessades en aquest servei us heu d’inscriure en aquest formulari abans del dimecres 31 de maig El cost del servei és un import únic de 65 Euros que cobreix els 20 dies i que es facturarà a través de l’últim rebut de l’any.

A continuació el formulari d’inscripció: